lauantai 22. helmikuuta 2014

Haaste

 Sain haasteen Hennalta  :) Kiitos!

Haasteen tarkoituksena on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Sitten tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.                                           
6. Ei takaisin haastamista.  


1. Olen ehkä vähän liian sosiaalinen ihminen ja liika äänessä. Juuri tän takia ärsytän usein ihmisiä.
2.  Yritän aina tunkeutua joka paikkaan mukaan ja haluan vaikuttaa asioihin niin koulussa kuin harrastuksissakin. 3. Mulla on aina kynsilakkaa ja hajuvettä. 
4. Tällä hetkellä murehdin koko ajan, ettei Liekin mahassa ole mitään ongelmaa. Tämä ehkä kertoo sen, että hevoset on mulle tosi tärkeitä ja todella suuri osa mun elämää. 
5. Oon laihtunu syksyn aikana 7 kg, enkä edes huomaa mitään :D 
6. Mulla on paljon tärkeitä kavereita ja ihmettelen miten ne jaksaa mua. 
7. Maanantaina alkaa yhteishaku, enkä vieläkään tiedä mihin haen. Tää ehkä kertoo musta jotain, vihaan isojen päätösten tekemistä.
8. Oon addiktoitunut mun puhelimeen.
9. Stressaan kaikesta, jonka luulen olevan osa syy mun hiusten radikaalin ohenemiseen. 
10. En pelkää kertoa itestäni asioita, enemminkin oon ehkä liian avoin.  
11. Kuuntelen koko ajan musiikkia. 

1. Miksi aloitit bloggaamisen ? 
- Muistelisin, että kun monilla pihakoira ihmisillä oli blogi, myös mä halusin, että joku kirjottaa meijän pojista :D
  2. Millä otat blogiisi kuvia ? 
Joskus harvoin kännykällä. Yleensä omalla pokkarilla tai Canon EOS 400 Digital
 3. Mistä eläimistä pidät ? 
Oon tosi eläinrakas, mutta koirat ja hevoset varmaan vie voiton.
4. Lempiruokasi ?  
Tortillat
 5. Lempivärisi? 
Lila!
 6. Kesä vs. talvi ? 
Kesä, koska loma, lämpö ja ihanat muistot <3
7. Mihin maahan haluaisit matkustaa ? 
Tosi moneen. Kreikkaan oon lähössä kahen viikon päästä, et ehkäpä se nyt on mielessä eniten. 
 8. Jos ratsastat, kauanko olet harrastanut ratsastusta ? 
Pienestä saakka, varmaan 11 vuotta? Mut ei noi ensimmäiset vuodet vaikuta mihinkään, oon ollu sillon niiiin pieni.
 9. Mistä tulet onnelliseksi ?
 Tiivistetysti; koti, perhe, hevoset, koirat, kaverit, ihan tavallinen arki, suklaa, matkustaminen ja ihanat pienet hetket, jotka ei ole mitenkään erityisiä.
10. Onko sinulla lemmikkieläimiä ? 
 Piki, Bosse, Paavo, Vesku, Liekki ja lukemattomat villakoirat.
11. Mitä aijot tehdä peruskoulun jälkeen?  
Mennä lukioon, mutta auki on, että mihin...  

Haastan seuraavat, jos ootte tehny tän jo niin ei tartte tehdä en tajunnu kattoa ketä on tehny ja ketä ei :D
Muutenkaan älkää nyt väkisin tehkö, jos tuntuu kauheen vastenmieliseltä.

Ja mun kysymykset on: 

1. Mikä on suurin unelmasi? 
2. Mikä on haave ammattisi? 
3. Mikä on parasta elämässäsi? 
4. Kuinka paljon aikaa käytät yhden blogi tekstin tekemiseen? 
5. Mikä asia ärsyttää itsessäsi? 
6. 5 positiivista asiaa itsestäsi? 
7. Missä haluaisit kehittyä? 
8. Minkälaista musiikkia kuuntelet? 
9. Pidatkö liikunnasta? 
10. Mitä odotat tällä hetkellä eniten? 
11. Lempi blogisi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti